Obrazovni centri
ZAGREB KARLOVAC VARAŽDIN RIJEKA

Ivora - škola informatike | Manager marketinga
Manager marketinga
Trajanje: 140 sati
Uvod
Program osposobljavanja odraslih za Managera marketinga, s pravom upisa u radnu knjižicu, osposobljava polaznike za uspješno upravljanje svim područjima marketinga i obavljanje marketinških aktivnosti. Program holistički objedinjuje teorijsku i praktičnu nastavu, koja se može primijeniti u različitim oblastima marketinga: promociji, istraživanju tržišta, odnosima s javnošću. Nastojimo se prilagoditi individualnim potrebama svakog polaznika te smo usmjereni na polaznike koji se po prvi put susreću s marketingom, ali i na one koji se njime već bave. Za polaznike koji žele ovladati marketingom i time steći jedno od najatraktivnijih zanimanja kako u Hrvatskoj, tako i u svijetu, ovaj smjer je pravi izbor!

Osposobljavanje
Polaznici će steći, kroz teorijski i praktični dio nastave, potrebna znanja i vještine iz područja upravljanja marketingom. Od usvajanja temeljnih managerskih umijeća do istraživanja i analize tržišta, marketinškog planiranja i izrade strategije marketinga, upravljanje marketinškim spletom do planiranja marketinške komunikacije, učinkovitog kontroliranja marketinških aktivnosti te utjecaja marketinga na krajnju prodaju i postizanje uspješnosti tvrtke.

Cilj
Cilj nam je osposobiti polaznike za obavljanje marketinških poslova kako bi uspješno donosili i provodili managersko-marketinške odluke u praksi. Kroz interaktivnu nastavu, polaznici će biti potaknuti na razmjenu svojih iskustava i stavova o marketingu, te poticanje se kroz timski rada povežu i steknu vrijedna prijateljstva, a time i mogućnost buduće poslovne suradnje.

Opis i trajanje nastavnih sadržaja
Teoretski dio nastave polaznicima daje uvid u marketinške pojmove, metode i tehnike, dok će u praktičnom dijelu nastave polaznici u potpunosti ovladati marketingom kroz analizu poslovnih slučajeva, primjera iz domaće i inozemne gospodarske prakse, te kroz vježbe i organizirane radionice, izrade marketinških projekata.

Satnica za smjer Marketing manager – 140 školskih sati

Osnove menadžmenta
Uvod u marketing
Istraživanje tržišta
Segmentacija, odabir ciljnih skupina, pozicioniranje
Proizvodi – roba, usluga i brandovi
Marketing taktika – dizajniranje proizvoda i usluge
Marketing taktika – cijena i distribucija (mjesto)
Ponašanje potrošača
Marketing taktika – komunikacijske vještine
Zadovoljstvo i odanost
Implementacija i kontrola – primjena marketing plana
Marketing u praksi
Prodaja
Cjenik i uvjeti plaćanja - na upit
Copyright © 2017 Ivora - škola informatike | Sva prava pridržana
Produced by: CloudSoft
Website Security Test

Edukacija

Management