Trajanje: 180 sati
Uvod
Program usavršavanja odraslih za Managera prodaje, s pravom upisa u radnu knjižicu, osposobljava polaznike za uspješno upravljanje aktivnostima prodaje i stjecanje prodajnih vještina. Po završetku školovanja polaznici će moći rješavati sve situacije u prodajnom procesu što im omogućuje razvoj njihovih komunikacijskih vještina i aktivno sudjelovanje u kreiranju prodajnog plana. Program se nastoji prilagoditi individualnim potrebama svakog polaznika - usmjeren je na polaznike koji se po prvi put susreću s prodajom, ali i na one koji već imaju iskustva u prodajnoj branši. Za sve polaznike koji žele biti "manageri prodaje za 21. stoljeće", postići izvrsnost u organiziranju i vođenju prodaje, ovaj smjer je idealan izbor jer nudi odgovore na suvremene izazove prodaje!
Osposobljenost
Polaznici će steći, kroz teorijski i praktični dio nastave, potrebna znanja i vještine iz područja upravljanja prodajom, od usvajanja temeljnih managerskih umijeća do uvida u psihologiju kupaca, kvalitetnog vođenja prodajnog razgovora i primjene taktika učinkovitog pregovaranja Usvojit će potrebne komunikacijske i prezentacijske vještine te će saznati o utjecaju marketinga na krajnju prodaju i postizanju uspješnosti tvrtke i organizacije općenito.
Cilj
Cilj nam je osposobiti polaznike za obavljanje managerskih prodajnih aktivnosti kako bi uspješno donosili i provodili prodajne odluke u praksi. Kroz interaktivnu nastavu, ujedno nam je cilj da polaznici razmjenjuju svoja iskustva i stavove o prodaji, povežu se i steknu vrijedna prijateljstva, a time i mogućnost buduće poslovne suradnje.
Opis i trajanje nastavnih sadržaja
Teoretski dio nastave polaznicima daje uvid u managerske metode u prodaji i prodajne taktike i sredstva, dok će u praktičnom dijelu nastave polaznici u potpunosti steći sposobnost upravljanja prodajom kroz vježbe testiranja vlastitih managerskih afiniteta i mogućnosti. Stjecanje vještina potrebnih za vrhunskog managera prodaje razvijanje samopouzdanja, radionice o primjeni verbalne i neverbalne komunikacije u prodaji i usavršavanje prezentacijskih vještina.
Osnove managementa, samospoznaja, sposobnosti managera
Osnove prodaje i psihologija prodaje
Prodajni razgovor i pregovaranje
Komunikacijske vještine
Gost predavač
Prezentacijske vještine
Marketing – osnove i istraživanja
Ponavljanje, završne prezentacije, feedback
Cjenik i uvjeti plaćanja - na upit